Freemason Menguasai Kekayaan Dunia ?



TAKSUB FREEMASON, PARANOID

Antara punca ramai melayu yg menidakkan kebenaran ialah, mereka mengaku freemason itu wujud, tapi dia tak tau apa yg mereka control.. kerana apa? Ilmu sejarah menyembunyikan sejarah BANK... BANK adalah kunci segala kejahatan2 Rothschild...

Tiada buku sejarah sekolah mahupun silibus pengajian sejarah di universiti yg membicarakan sejarah bank.

Sampai bila kamu nk ditipu oleh Sejarah? Bila kita perbetulkan sejarah, kita dilabel sbgai paranoid, taksub freemason etc..

Tadi masa minum, seorang kawan bwk membe2 dia skali.. tetiba sorang membe dia bukak cite tak puas hati tentang freemason...

katanya, ''nape hari ni ramai yg paranoid dan taksub freemason?aku percaya mason ni wujud.. tapi kita tak boleh suka2 nk kaitkan dorang dgn false flag dan masalah2 dunia.. seperti 9/11,MH370,MH17,peperangan etc.. kita tak bole sangka buruk.. takkan semua nak kaitkan dgn mason?''

Sy jwb, ok ko percaya Freemason wujud.. so skrg aku nk tanya, ko tau tak apa yg freemason control? tahu tak sejarah bank? tahu tak siapa bos di Amerika, Israel, France? tahu tak apa impian mereka utk Perang Akhir Zaman?

Tahu tak apa yg mereka sembah? Mereka ikut arahan dari siapa?
Ada kaji surah Al Baqarah 102?

Ilmu fitan telah membuktikan semua peperangan2 sejak 1700 adalah percaturan dari pihak2 Bank.. melalui Bank, Rothschild control semua pemimpin2 dunia... Pemimpin yg engkar pasti akan dijatuhkan....

Skrg cuba fikir, siapa yg cipta undang2 dunia? PBB,WHO, siapa cipta? Rockefeller..

Rockefeller & Rothschild adalah manusia terkaya di dunia..

Melalui wang, mereka berkuasa, mereka boleh beli apa saja.. Pengaruh,Media, Kerajaan, Sejarawan, professor2, ulama2, Universiti Al Azhar etc... Sbb tu ulama di Al Azhar menghalalkan riba, kerana ulama2 tersebut telah 'dibeli' oleh ROTH..

Malah Freemason mempunyai banyak universiti2 impian para siswazah.. antaranya, Rockefeller University.. Maka lahirlah graduan2 yg menentang ilmu fitan..

Cuba fikir, sehingga hari ini ada sesiapa berani tangkap Rothschild?

Dia jawab, takde..

Sy tanya Kenapa??

Dia jawab, ''sbb dia boleh beli semua dgn WANG & KUASA.. dia yg control bank...''

So skrg nampak tak?

Skrg aku nk tanya, perang2 hari ini dicetuskan oleh Israel & Amerika kan?

Ya, dia mengangguk..

Ok, siapa bos kepada Israel & Amerika??

Dia menjawab, Freemason..

Ok skrg dah jelas? Dah tu kenapa suruh sangka baik dgn Freemason??

Dia tersengih2.. kelihatan sel2 otaknya kembali berhubung smile emoticon

Ok so skrg kita dah nampak yg kita dah terperangkap dlm sistem Freemason.. kena sedar diri, akhir zaman mmg mcm ni.. Ini yg Nabi pesan tentang huru hara akhir zaman.. contohnya, ramai buat aduan suruh pdrm siasat tentang mesyuarat Illuminati 24-28 february ni.. tapi pdrm tak boleh buat apa2 sbb pdrm dicontrol oleh Najib...

tentera malaysia, pdrm, ikut telunjuk Najib.. Najib pulak ikut arahan dari siapa? Ya, Queen Elizabeth & Rothschild.. So kalau tentera Malaysia join latihan di Arab Saudi, mereka sebenarnya dilatih utk menentang siapa? sedangkan Arab Saudi itu sendiri ciptaan Rothschild, dan Arab Saudi adalah rakan minyak terpenting Rockefeller.. Saudi hebat berlakon menentang kuasa barat di pentas dunia, walhal salakan2 itu dirakamkan sendiri oleh Israel..

Sbb tu mereka biarkan rakyat Palestin dibunuh, malah Saudi byk bekerjasama dgn Amerika dlm percaturan perang..

So caranya skrg, kembali pada Al Quran, Inshaallah bantuan Allah akan sampai.. kamu lihat umat Islam hari ni bersatu padu tak? Kenapa mereka berpecah belah?

Ya, POLITIK DEMOCRAZY... Tapi ramai melayu yg sokong FSA, sedangkan FSA adalah pejuang demokrasi!

siapa yg cipta sistem Democrazy & sistem riba?

ROTH anak haram....

dan hasilnya, lihat matawang negara hari ini.. lihatlah perpecahan bani melayu.. buka berita, hari2 cerita tentang apa? melayu bercakaran kerana politik... ustaz parti itu bercakaran dgn ustaz parti ini... Iblis & Rothschild ketawa riang...

KEMBALI PADA AL QURAN :

“Dan berpeganglah kamu semuanya kepada tali (agama) Allah, dan janganlah kamu bercerai berai..” Surah Ali ‘Imran: 103

Jika sekiranya penduduk negeri-negeri beriman dan bertakwa, pastilah Kami akan melimpahkan kepada mereka berkah dari langit dan bumi, tetapi mereka mendustakan (ayat-ayat Kami) itu, maka Kami siksa mereka disebabkan perbuatannya. (AL A’RAAF 96)

kredit:  Neil Armsteen



Comments

Popular Posts