10 Sebab Shaklee Best ?


Malam ni, saya sangat tergerak mahu berkongsi. Bukan berkongsi banyak mana saya dapat buat Shaklee.. tapi tujuan utama saya adalah untuk membuktikan bahawa:

1. Income tahunan saya ni, sy dapat hanya dengan berkongsi produk Shaklee. Ia menunjukkan betapa ramai insan yang telah saya bantu.


2. Usaha, titik peluh, konsistensi, fokus, doa, sokongan keluarga, team dan leader berbalas.

3. Networking Shaklee adalah yang terbaik! sekali jatuh, akan bangun kembali dengan support semua level. tidak kisahlah level masters ka, supervisor ka, SID biasa ka..

4. Dikelilingi oleh rakan bisnes Shaklee yang sentiasa positif, yakin, berani, menjadikan saya berubah menjadi seseorang yang lebih baik.

5. Walaupun saya masih di rank pertama Shaklee yg mana ada 6 rank lg yg boleh didaki tapi Shaklee mampu berikan saya extra income dan develop sikap menyimpan kerana adanya lebihan pendapatan setiap bulan.

6. Income tahunan ini juga membuktikan saya, keluarga saya dan customer saya sentiasa menggunakan produk yang selamat, berkesan dan semulajadi. Saya makan, saya jual.

7. Bukti bahawa Shaklee sahaja pun mampu beri kepuasan dan kesyukuran dari segi financial. Tidak perlu fikir banyak. just ‪Shaklee‬.

8. Bukti bahawa family Shaklee sentiasa berkembang. Tidak pernah putus. Setiap hari ramai yang join untuk lebih sihat dan baiki hidup

9. Bukti bahawa Shaklee tidak pernah lokek dengan setiap ahli yang bernaung dibawahnya. Sentiasa memberikan yang terbaik dan akan ada sahaja faedah yang diberikan.

10. Bukti bahawa Shaklee tidak pernah putus membimbing setiap ahlinya tentang setiap perkembangan Shaklee, R&D Shaklee, penambahbaikan produk, kelas, seminar even grand event untuk menghargai ahli-ahli yang bekerja keras menyebarkan betapa pentingnya nutrisi yang selamat, berkesan dan semulajadi selain tawaran kearah memperbaiki masalah kewangan.

Masih banyak yang dapat dibuktikan melalui pendapatan tahunan ini. Saya tahu, dengan jumlah itu akan ada yang akan melihat pro dan kontra-nya. Suka saya ulangi, niat utama saya maju dan membesar bersama Shaklee bukan semata-mata untuk financial, tetapi lebih kepada pelaburan terhadap kesihatan saya, keluarga saya dan pelanggan saya.

Satu lagi penegasan: Saya jual produk yang berkualiti (SELAMAT, BERKESAN DAN SEMULAJADI) tanpa mengambil kira keuntungan yang saya dapat.

Saya jual produk yang berkualiti sebab saya tidak mahu akan ada 'kemudaratan' terhadap nyawa dan kesihatan pelanggan Shaklee. Saya tidak akan jual produk yang membahayakan kesihatan manusia. Saya jual produk Shaklee sebab Shaklee adalah satu-satunya Syarikat Supplemen yang menjalankan Landmark Study secara saintifik melibatkan saintis BUKAN Shaklee yang telah membuktikan pengambilan supplement Shaklee ‪#dijamin‬ 100% selamat, berkesan dan semulajadi,

Walaupun dapat pendapatan besar di Shaklee, tapi kepuasan sebenar adalah apabila dapat bantu customer mahupun downline saya untuk lebih sihat dan merasa seperti apa yang saya rasa.


Comments

Popular Posts