Anggur Ajaib Menyelesaikan Pelbagai Penyakit

Monday, June 11, 2012

EMAS - VGMC oh VGMC

Salam sejahtera, dah lama saya tak update, sekarang ni, kalau ikut dari tarikh 4 April 2011, saya dah setahun lebih menyertai VGMC. Ramai kata tak perlu sertai dan sebagainya. Ini semua pendapat masing masing. Setahun dalam VGMC , banyak benda yang saya perhati. Oklah saya akan berpendapat secara diri saya sendiri. Sememangnya, ada untung dan tak untung. 

Secara Untung:
1. Bonus bulanan sehingga 10- 14% peratus. Bonus ni ikut harga emas semasa. Setiap 10000 shares, kita akan dapat 1oz emas.
2. Kalau rajin, boleh dapat bonus berkumpulan. Saya tak cari pun downline bawah saya.
3. Sesuai untuk uji skill trading. Ada juga untung.
4. Memang boleh untung besar, kalau pandai, cari orang .
5. Setakat ni boleh percaya lagi, duit selamat keluar.
6. Ramai artis dah join.

Tapi, dalam banyak banyak untung, ada benda yang saya tak berapa nak untung.
1. Syarikat luar, bila bila boleh tutup,
2. Ianya hanya pelaburan, semuanya ada risiko.
3. Modal makin lama makin mahal, dulu minimum 1000shares, lepastu kena tambah 2000shares, lepasni 5000shares. Maknanya duit untung kena tambah shares, tak leh nak untung.
4. Kalau harga tinggi ok, sekarang ni bila harga rendah, modal trading akan habis, dan buatkan anda rugi. So takleh nak trading, nak tak nak kena subscribe shares lagi.
5. Setakat ni, pembayaran bonus akan dibayar sehingga 2015. Itupun mungkinn janji .
6. Penjualan kredit antara rakan rakan, memang ada penipuan.


Tapi saya dengar, kalau buat betul betul, cari ramai orang, ramai dah kaya. Hahha. Tapi jangan lupa, lindungi kekayaan anda dengan EMAS FIZIKAL !!!!!

No comments:

Post a Comment