Thursday, March 22, 2012

WWW - hanishaizi.com vs richdad.com




Salam sejahtera, kali ini, kita di ruangan WWW. Saya cuba beri komen sedikit, tentang teknik laman web, blog, mengikut pandangan saya. Saya memang kagum dengan jutawan korset Hanis Haizi, yang sekarang mencecah pendapatan melebihi RM200k, sebulan. Semua orang ingin menjadi seperti dia. Baiklah, cerita tentang hanis, saya akan kupaskan selepas ini.



Sekarang saya nak anda tengok, apa yang anda boleh nampak dari 2 laman web ini.


vs


Saya cuma nampak satu sahaja, ternyata mereka berdua, menekankan warna UNGU , dalam laman web mereka. Anda tahu maksud warna UNGU ? UNGU biasanya sinonim dengan KEMEGAHAN, KEAGUNGAN, dan KEMEWAHAN. 

Setakat ini, ini sahaja yang saya nampak . Anda bagaimana ? Utarakan kritikan anda. Blog saya bagaimana ? memang saya tiru mereka !!!