Emas - Pelaburan VGMC

 
Salam sejahtera, hari ini, saya nak cerita sikit, situasi semasa saya melaburkan duit ke dalam VGMC. Saya dulu memang terpengaruh, asal nak kaya , saya masuk. Saya diajak oleh kawan saya Andi A. Mericcan, seorang artis rnb yang terkenal di Malaysia. Ternyata, saya memang setiap bulan  dividen yang dijanjikan  oleh VGMC.


Boleh tengok beberapa gambar VGMC saya  dibawah.

 Muka depan akaun VGMC saya

 Saya buat pengeluaran, pada hari sabtu, hari ahad dah diluluskan pihak VGMC

 
Hari Isnin lepas, duit 2276 masuk ke akaun saya. Sunggu mudah

 Kalau kita subscribe hari- hari, hari hari kita akan dapat dividen, memang lumayan

Jadi, kalau takut duit lesap, saya rasa, emas fizikal lagi baik untuk pelaburan. Pelaburan VGMC , bila bila boleh tutup kedai. Jika berminat, boleh menghubungi terus saudara Andi A. Merican.

Terima kasih.




Comments

Popular Posts